regulations
Regulamin serwisu internetowego dostępnego pod adresem http://fitcat.pl/
z dnia 01.04.2019 r. (dalej: „Regulamin”) PREAMBUŁA Właścicielem serwisu internetowego dostępnego
pod adresem: http://fitcat.pl jest Krystian Dolata, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą
pod nazwą „Mucia, Krystian Dolata" z siedzibą w Warszawie przy ul.Sobieskiego 6/28, 02-957 Warszawa,
wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, posiadającą nr NIP 951-249-51-62.
Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem
serwisu internetowego, zasady zawierania umów za pomocą serwisu internetowego, zasady
wykonywania tych umów, prawa i obowiązki klienta i usługodawcy oraz tryb odstąpienia od umowy i
postępowania reklamacyjnego.
§1 DEFINICJE
Serwis internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem http://fitcat.pl
Usługodawca – Krystian Dolata, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Mucia, Krystian Dolata z siedzibą w Warszawie przy ul. Sobieskiego 6/28, 02-957, Warszawa, wpisaną do
Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, posiadającą nr NIP 951-249-51-62.
Produkt – usługa przygotowania i dostawy posiłków (programów dietetycznych) wskazanych
szczegółowo na stronie internetowej Serwisu, realizowana przez Usługodawcę na warunkach
określonych w niniejszym Regulaminie oraz stronie Produktu.
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca
działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej, lecz posiadająca zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Serwisu
internetowego lub korzysta z innych usług dostępnych w Serwisie internetowym.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego.
Umowa –
umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pomocą Serwisu internetowego,
której przedmiotem jest zamówienie przez Klienta Produktu lub Towaru.
Okres abonamentowy – okres czasu, w trakcie którego Usługodawca realizuje na rzecz Klienta dostawę
Produktu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w
szczególności rodzaj i liczbę Produktów lub Towarów.
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Towar – wszelkie towary prezentowane w Serwisie internetowym, nie będące Produktem w rozumieniu
niniejszego Regulaminu.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017
r., poz. 683 z późn. zm.).
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000
z późn. zm.).
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r., nr 119, str.
Regulamin – niniejszy regulamin.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach
określonych w Regulaminie.
2.Kontakt z Usługodawcą możliwy jest poprzez:
a)pocztę elektroniczną: kontakt@fitcat.pl
b)nr tel.: 729-872-368 w dni robocze w godzinach 8-18.
3.Niniejszy Regulamin pozostaje nieprzerwanie dostępny pod adresem: http://fitcat.pl/regulamin/, w
sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści na wydruku, bądź innym
trwałym nośniku.
4.Klient ma możliwość otrzymywania od Usługodawcy informacji handlowych w formie wiadomości
przesyłanych na podany podczas składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (usługa
Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej. Klient w każdym czasie
może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter
zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania
usunięcia jego adresu poczty elektronicznej z subskrypcji Newslettera.
§3 ZAKUP PRODUKTU LUB TOWARU
1.Informacje o Produktach lub Towarach podane w Serwisie internetowym, w szczególności ich opisy,
parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu
art. 71 Kodeksu cywilnego.
2.Usługodawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia na przygotowanie i dostawę Produktu przez
Okres abonamentowy zgodny z Zamówieniem.
3.Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie adresu poczty elektronicznej.
4.Usługodawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem formularza Zamówienia dostępnego w
Serwisie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
5.W celu złożenia Zamówienia Klient dokonuje wskazania Produktu oferowanego przez Usługodawcę w
Serwisie internetowym, określając rodzaj programu dietetycznego, kaloryczność posiłków wchodzących
w skład Produktu oraz Okres abonamentowy lub wskazania Towaru oferowanego przez Usługodawcę w
Serwisie internetowym. Celem realizacji Zamówienia, Klient udostępnia swoje dane osobowe tj. imię,
nazwisko, nr tel., adres poczty elektronicznej oraz dane adresowe miejsca, do którego ma zostać
dostarczone Zamówienie.
6.Złożenie Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny w Serwisie internetowym stanowi ofertę
zawarcia Umowy. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta
adres poczty elektronicznej Usługodawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia,
które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Klienta. Umowa zostaje zawarta z chwilą
otrzymania oświadczenia Usługodawcy o przyjęciu oferty Klienta.
7.Klient oświadcza, że jest świadomy że powinien zamawiać Produkty, które nie mają negatywnego
wpływu na jego dolegliwości zdrowotne, w tym alergie pokarmowe i inne choroby lub dolegliwości,
wymagające eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów. Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za wystąpienie alergii pokarmowych, u Klientów, którzy zataili nietolerancje
pokarmowe, fakt bycia w ciąży, choroby lub inne dolegliwości. Usługodawca oświadcza, że nie posiada
w swojej ofercie Produktów nie zawierających śladowych ilości glutenu.
8.Klient oświadcza, że jest świadomy możliwości występowania w Produkcie alergenów, takich jak:
-zboża zawierające gluten (pszenica, jęczmień, żyto, owies, kamut, orkisz);
-białka mleka krowiego;
-jaja;
-ryby;
-skorupiaki;
-orzechy ziemne (arachidowe);
-soja;
-sezam;
-dwutlenek siarki i siarczyny;
-gorczyca;
-łubin;
-seler;
-mięczaki.
9.Celem próby wyeliminowania alergenów z Produktów, Klient skontaktuje się z Usługodawcą w sposób
określony w niniejszym Regulaminie.
10.Umowa zawierana jest w języku polskim, a do kwestii w niej nieuregulowanych zastosowanie
znajduje Regulamin.
11.Usługodawca, na życzenie Klienta, dostarcza wraz z Produktem lub Towarem fakturę VAT
obejmującą dostarczane Produkty lub Towary.
12.Klient ma prawo dokonać zamówienia maksymalnie 1 Produktu na osobę jako zestaw próbny, tj. Produkt w
promocyjnej cenie, mający zachęcić Klienta do dalszych Zamówień. Kolejne Zamówienia będą
traktowane jako zamówienie Produktu w regularnej cenie odpowiadającej cenie Produktu w najkrótszym
okresie abonamentowym.
§4 RODZAJE PRODUKTÓW I MIEJSCE ŚWIADCZENIA USŁUGI
1.Usługodawca dostarcza Produkty i Towary na terenie następujących miejscowości/dzielnic: Warszawa, Piaseczno
2.W przypadku innych miejscowości wymagany jest wcześniejszy kontakt poprzez wiadomość e-mail na adres kontakt@fitcat.pl
§5 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA PRODUKTU
1. Zamówienia złożone w Dni robocze (z wykluczeniem piątków) do godziny 12.00 zostaną zrealizowane od następnego Dnia roboczego, zamówienia złożone po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane od drugiego Dnia roboczego następującego po dacie złożenia Zamówienia. Zamówienia złożone w piątek mogą zostać zrealizowane od trzeciego Dnia
Roboczego następującego po dacie złożenia Zamówienia.
2. Klient może zmienić adres dostawy z 2-dniowym wyprzedzeniem.
3. Dostawa jest realizowana przez Usługodawcę lub podwykonawców działających na jego zlecenie.
4. Możliwość dostawy pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia potwierdzana
jest przez Usługodawcę podczas przyjęcia Zamówienia do realizacji. Klient jest każdorazowo
informowany o braku możliwości realizacji dostawy pod podany adres.
5. Usługodawca w Serwisie Internetowym informuje Klienta o przedziałach czasowych w których możliwa
jest dostawa. Dostawa Produktu odbywa się w godzinach od 00:00 do 7:00.
6. W związku z planowaną nieobecnością Klienta w miejscu dostawy w planowanych godzinach
dostawy, Klient podczas składania Zamówienia podaje Usługodawcy informację o kodzie dostępu,
umożliwiającym pozostawienie paczki w miejscu dostawy, bądź innych ułatwieniach dostępu, celem
terminowego dostarczenia Produktów. Niepodanie informacji, o której mowa powyżej spowoduje
pozostawienie Produktu pod drzwiami w miejscu dostawy. W takiej sytuacji, produkt uważa się za
skutecznie doręczony.
7. W razie nieodebrania przez Klienta Produktu, spowodowanego nieobecnością osoby upoważnionej do
odbioru lub jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną/zgłoszonymi do godz. 9:00
dnia poprzedzającego dostawę, bądź błędnie podanymi danymi adresowymi dostawy, Produkt uważa się
za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu
należności za Produkt w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych
roszczeń z tytułu nieotrzymania Produktu.
8. W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy Usługodawcy (np. warunki
atmosferyczne, decyzje służb państwowych itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie
dostawy, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu, a Klientowi nie
przysługuje z tego tytułu żądanie reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania.
9. W przypadku kradzieży Produktu dostarczonego do Klienta, Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za jego niedostarczenie. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu żądanie reklamacji,
rekompensaty lub odszkodowania. Dostarczenie pod wskazany adres paczki jest dokumentowane
wykonaniem fotografii przez Usługodawcę.
10. Koszt dostawy Produktu na terenie miejscowości wymienionych w Serwisie internetowym
Usługodawcy jest wliczony w cenę Produktu.
11. Usługodawca może ustalić z Klientem nowy termin realizacji Zamówienia w przypadku, gdy
realizacja Zamówienia w pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny niezależne od
Usługodawcy, a których usunięcie nie jest możliwe, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
12. W przypadku zmiany Produktu w trakcie Okresu abonamentowego na Produkt o wyższej wartości,
Klient zobowiązany jest dokonać dopłaty do godz. 14:00 na dwa dni poprzedzające dostawę.
13. Klient ma prawo do wstrzymania dostaw w trakcie trwania Okresu abonamentowego po
wcześniejszym powiadomieniu Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Informacja o
wstrzymaniu dostaw powinna zostać zgłoszona z wyprzedzeniem 2 Dni roboczych, jeżeli informacja
została przekazana do godziny 9:00. Okres abonamentowy zostanie przedłużony o ilość dni, w których
doszło do wstrzymania dostawy.
§6 METODY PŁATNOŚCI
1.Ceny Produktów lub Towarów podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym
podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
2.Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
-Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są
za pośrednictwem Dotpay.pl
3.Usługodawca oświadcza, że w razie skorzystania przez Klienta z systemu płatności elektronicznych i
anulowania Zamówienia z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie Klienta oraz odstąpienia od Umowy
przez Klienta, Usługodawca potrąci z kwoty zwracanej Klientowi, kwotę będącą wysokością prowizji za
skorzystanie przez niego z systemu płatności elektronicznych, tj. 3% zwracanej kwoty.
4.W przypadku nieotrzymania przez Usługodawcę płatności Klienta, Usługodawca może skontaktować
się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość lub sms na adres poczty
elektronicznej lub nr tel. podany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Nieuiszczenie płatności w
ciągu 2 dni od daty złożenia Zamówienia, spowoduje anulowanie Zamówienia przez Usługodawcę.
§7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1.W przypadku umów o świadczenie drogą elektroniczną usług o charakterze ciągłym i bezterminowym
(np. Newsletter), Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.
2.Odstąpienie od Umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej może odbyć się w każdym czasie i bez
podawania przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu na adres siedziby lub adres
poczty elektronicznej Usługodawcy.
3.Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni" (od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży)
§8 OBOWIĄZUJĄCE AKCJE PROMOCYJNE
1.Usługodawca chwilowo nie prowadzi żadnych akcji promocyjnych.
§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU LUB TOWARU
1.Usługodawca zastrzega, że w związku z art. 38 pkt. 4 i pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta,
Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od /umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej
Ustawy, w stosunku do zakupu Produktów.
2.Konsument może odstąpić od Umowy zakupu Towarów bez podania przyczyny poprzez złożenie
stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od daty dostarczenia Towarów. Do zachowania tego
terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3.W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To,
co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres siedziby Usługodawcy.
4.Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,
w tym koszty dostarczenia Towaru, z zastrzeżeniem § 6 ust. 3 poniżej. Usługodawca dokonuje zwrotu
płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument
wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z
żadnym kosztem. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do
chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Usługodawca zaproponował, że sam odbierze
Towar od Klienta.
5.Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zakupu zarówno Produktów, jak i
Towarów.
§10 RĘKOJMIA ZA WADY
1.Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć Towar lub Produkt wolny od wad.
2.Usługodawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na
zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów nie będących
Konsumentami rękojmia zostaje wyłączona.
3.Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta należy kierować na adres siedziby Usługodawcy
lub adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
4.W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę usług świadczonych
drogą elektroniczną za pomocą Serwisu internetowego, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji na
adres poczty elektronicznej Usługodawcy. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie
Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty
elektronicznej), przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem Okresu
abonamentowego, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.
Reklamacja powinna być złożona w terminie 7 dni od dnia, w którym usługa nie została wykonana lub
została wykonana nienależycie. Reklamację rozpatruje Usługodawca w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia otrzymania reklamacji. Reklamacja powinna zostać złożona do godziny 9:00 w dzień
poprzedzający dostawę w przypadku chęci zrezygnowania z kontynuowania dostaw.
5.Reklamacje związane z realizacją Umowy dotyczącej Produktu należy składać w terminie 24 godzin od
dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji. Reklamacje rozpatruje Usługodawca
w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji za wyjątkiem reklamacji dotyczącej
dostawy, która rozpatrywana jest niezwłocznie.
6.W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych w ust. 4 – 5 powyżej,
reklamacja nie zostanie rozpatrzona. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie
powiadomi Klienta.
7.Zwroty należności za reklamacje rozpatrzone pozytywnie na korzyść Klienta, będą dokonywane w
ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
8.Reklamacje związane z działaniem Serwisu Internetowego oraz świadczeniem usług Usługobiorca
oraz Klient może złożyć na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
§11 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW
1.Konsument jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń, m.in.:
-do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej
z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
-do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Usługodawcą;
-do zwrócenia się o udzielenie bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
Konsumentem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady
udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800
007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email
porady@dlakonsumentow.pl;
-do złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§12 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1.Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Usługodawcę
jako administratora danych, w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną na podany
przez Klienta adres poczty elektronicznej, na podstawie udzielonej przez Klienta zgody; w wykonania
Umowy, a także do celów wynikających z przepisów prawa podatkowego (przechowywanie i
udostępnianie właściwej dokumentacji organom podatkowym).
2.Odbiorcami danych osobowych Klienta są właściwe organy podatkowe, a także podmioty
dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Usługodawcę, kancelarie prawne świadczące dla
Usługodawcy usługi obsługi prawnej.
3.Celem realizacji stosunków umownych, powiązanych ze stosunkiem umownym, w ramach którego
dane osobowe Klienta zostały zebrane, przetwarzanie danych osobowych Klienta może zostać
powierzone także innym podmiotom (podwykonawcom) na podstawie właściwie skonstruowanych,
zapewniających bezpieczeństwo danym osobowym, umów powierzenia danych osobowych.
4.Dane osobowe Klienta są przechowywane do czasu zakończenia stosunku umownego, w ramach
którego dane zostały zebrane lub do czasu upływu ustawowych okresów przechowywania i
przedawnienia; ponadto do czasu zakończenia wszelkich sporów prawnych, w ramach których dane te
mogłyby być potrzebne w charakterze dowodu wygaśnięcia roszczeń wynikających z zawartej umowy
bądź przedawnienia zobowiązań podatkowych lub do momentu zaprzestania działalności z zakresu
marketingu bezpośredniego w postaci przesyłania informacji handlowych na temat Produktów
oferowanych przez Usługodawcę.
5.Dane osobowe Klienta nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
6.Dane osobowe Klienta nie zostaną przekazane do państwa trzeciego.
7.Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wykonywania
Umowy. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo
usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych i
wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania – w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się w celu
wykonania umów, o których mowa w ust. 1 oraz w jakim uprawnienia te przewiduje RODO.
8.Klient ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w celach marketingowych w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem, przez złożenie oświadczenia na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej
Usługodawcy.
9.Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż
przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
§13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych
funkcjonalności Serwisu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy
bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych
funkcjonalności Serwisu internetowego nie może naruszać praw Klienta.
2.Wszelkie prawa do Serwisu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności
intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu internetowego, a także
do formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w
sposób zgodny z Regulaminem i przepisami polskiego prawa.
3.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Konsumentem, zostaje
poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów polskiego prawa.
4.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Przedsiębiorcą zostaje
poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu
Cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
6.Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu
Usługodawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed
wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do
Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
7.Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.04.2019 r.